Tyle mnie odwiedziło.

piątek, 3 września 2010

Zabawa.

Zostałam zaproszona przez brydzie do zabawy: LUBIĘ.
Zasady zabawy:
1) napisz kto zaprosił Cię do zabawy
2) wymień 10 rzeczy, które lubisz LUBIĘ: robótki ręczne, bo pewnie bez nich, by mnie tu nie było, czytać książki w autobusie jadąc do pracy, komedie podczas których zatyka mnie w gardle ze śmiechu, dwu składnikowy jogurt, szaleć na zakupach, przebierać w ciuchach, kosmetykach a ostatnio także w przydasiach, gromadzić wszystko na zapas, plotkować z moimi córkami, pracę, pracę chyba też swoją lubię zwłaszcza wtedy jak idą interesy i tak w ogóle to lubię jak wszystko idzie jak z "płatka".
3) wybierz 10 osób, które zapraszasz do zabawy i poinformuj je o tym w komentarzach.
Ja zapraszam wszystkich, którzy chcą się po prostu bawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz